4 rzeczy jakie musisz wiedzieć, wybierając miejsce na event w Warszawie

Chcesz zorganizować event? Niezależnie od tego jakiego rodzaju wydarzenie to będzie trzeba pamiętać o kilku rzeczach, które „zbudują Ci” imprezę. Na co zwracać uwagę wybierając miejsce na event w Warszawie i nie tylko? Oto kilka wskazówek

Lokalizacja
Duże miasto, czy urokliwa miejscowość tuż pod wielką aglomeracją? Lokalizacja to pierwsza rzecz jaką musisz określić wybierając miejsce na event. Warszawa daje wiele możliwości jeżeli chodzi o lokalizację. Chcesz nowoczesny budynek, loft czy zabytkowy dworek? W stolicy znajdziesz każde z tych miejsc w przyzwoitej lokalizacji. Pamiętaj, żeby wziąć pod uwagę, fakt, że część uczestników będzie dojeżdżała komunikacją zarówno miejską jak też dalekobieżną, dlatego miejsce na event powinno być blisko przystanku ale też mieć parking lub oferować możliwości zaparkowania w pobliżu miejsca konferencji dla gości zmotoryzowanych.

Zaplecze techniczne
Mikrofony, rzutniki, możliwość stałego łącza z internetem, odpowiednia ilość krzeseł – to tylko podstawowe wyposażenie techniczne miejsca wydarzenia. Ważne jest, żeby wszystkie techniczne rzeczy ustalić z osobami, które odpowiadają za miejsce na event. Warszawa to miasto, w którym bez problemu znajdziesz dobrze wyposażone technicznie sale. Warto ustalić wcześniej co i w jakim momencie będzie potrzebne oraz czy za eksploatację sprzętu doliczane są dodatkowe opłaty. Niektóre miejsca na event oferują obecność „osoby technicznej”, która pomoże rozwiązać każdy problem związany ze sprzętem.

Zaplecze gastronomiczne
Zaplecze gastronomiczne jest równie ważne co zaplecze techniczne. Wielu uczestników wydarzeń, chętnie posili się lub wypije dobrą kawę w trakcie przerwy. Zanim zdecydujesz się, gdzie zorganizować swoje wydarzenie, dowiedz się jakie (i czy w ogóle) zaplecze gastronomiczne oferuje interesujące Cię miejsce na event. Warszawa pod tym względem daje szeroki wachlarz rozwiązań. Wiele lokali oferuje możliwość korzystania z baru lub restauracji, który znajduje się w tym samym budynku, w którym ma miejsce wydarzenie. Często sale mają umowy z firmą cateringową, które kompleksowo zadba o podniebienia gości.

Wskazówki dla uczestników
Już w fazie planowania wydarzenia warto zapisywać sobie ważne informacje, które w formie maili lub folderów, będą potem wskazówkami dla uczestników. Wskazówki dojazdu, możliwość korzystania z Wifi, najbliższe hotele czy wstępny plan eventu to informacje, których nie może zabraknąć we wstępnych wiadomościach dla uczestników. Warto pamiętać o przesłaniu mapek dojazdu z dokładnym oznaczeniem lokalizacji miejsca na event. Warszawa jest bardzo dobrze „pooznaczana” zarówno na mapach Google jak też różnych drogowych aplikacjach.